Практичне використання сучасних форм і методів виховної роботи

3.1. Основний   період
Основний період не менш важливий у житті табору, бо діти в цей період відчувають на собі подвійний вплив цінностей, норм, установок колективу.

Основні завдання періоду:
- Створення умов для розважальної, пізнавальної, оздоровчої діяльності;
-         Розвиток колективу;
-         Створення умов для реалізації особистості кожної дитини;
-         Збільшення обсягу й інтенсивності загальних справ.

     Види і форми діяльності в основний період:
-   організаційно-громадська (виконання доручень і завдань, щоденне підбиття підсумків табірного дня);
- санітарно-оздоровча (виконання санітарно-гігієнічних вимог, дотримання розпорядку дня, загартування);
-         фізкультурно-спортивна (зарядка, спортивні змагання);
-         пізнавальній (екскурсії, конкурси, спостереження за довкіллям);
-         художньо-творча (концерти, розважальні програми, шоу);
-         трудова;
-         ігрова.

Основний період табірної розпочався святковою лінійкою, присвяченою відкриттю табірної зміни. Після урочистостей відбулась презентація загонів. Це була справжня феєрія змагань творчості і фантазії.


Немає коментарів:

Дописати коментар