Кінець навчального року пов’язаний із проблемою
виснаження психіки школярів, особливо таких категорій як діти із слабкою
нервовою системою, надмірною стомлюваністю, з неврозами, емоційними розладами, фізичною
пасивністю. Діти потребують розвитку та
відновлення різних сторін психіки. Не менш важливою є
психопрофілактика практично здорових дітей для психофізичної та емоційної
розрядки.
Завдання:
·
врахування
при створенні дитячих груп вікових та індивідуальних психофізіологічних,
емоційно-вольових особливостей різних категорій дітей (агресивних, тривожних,
гіперактивних) та їх реагування на стресові подразники;
·
інформаційний
супровід діяльності школярів та організація зворотного зв’язку як один із
способів запобігання стресам в учнів;
·
створення ситуації позитивних переживань
(евстресу) у колективі та уникнення покарань як засобу збереження психологічного здоров’я
школярів,
створення позитивної мотивації до відвідування табору відпочинку.
Немає коментарів:
Дописати коментар