3.1. Основний період
Основний період не менш важливий у житті табору, бо діти в цей період
відчувають на собі подвійний вплив цінностей, норм, установок колективу.
Основні
завдання періоду:
- Створення
умов для розважальної, пізнавальної, оздоровчої діяльності;
-
Розвиток
колективу;
-
Створення
умов для реалізації особистості кожної дитини;
-
Збільшення
обсягу й інтенсивності загальних справ.
Види і форми діяльності в основний період:
- організаційно-громадська
(виконання доручень і завдань, щоденне підбиття підсумків табірного дня);
- санітарно-оздоровча
(виконання санітарно-гігієнічних вимог, дотримання розпорядку дня, загартування);
-
фізкультурно-спортивна
(зарядка, спортивні змагання);
-
пізнавальній
(екскурсії, конкурси, спостереження за довкіллям);
-
художньо-творча
(концерти, розважальні програми, шоу);
-
трудова;
-
ігрова.
Немає коментарів:
Дописати коментар